BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 27, 2011

10 lelaki yang harus di jauhi oleh perempuan2 sekalian!

Antara berikut calon calon lelaki yang harus dijauhi perempuan perempuan sekalian :

1) Lelaki agak2 kachak berdekatan sekitar anda yang sentiasa menjadi perhatian rakan2 perempuan lain..Ini berikutan untuk mengelakkan anda meletak harapan pada lelaki yang tidak tepat dan sesuai dengan tahap kelawaan anda

2) Lelaki tidak dikenali yang sentiasa menegur anda di chatbox Fb mahupon yang suke menghantar mesej mahu berkenalan..Lelaki seperti ini hampir 99% tidak boleh diletakkan kepercayaan terhadap kata2 mereke..so, abaikan mereka..jangan buang mase

3) Lelaki yang suke memuji perempuan secara berlebihan dengan ayat2 yang agak syok sendiri dapat mencairkan perempuan..lelaki seperti ini boleh dikategorikan sebagai lelaki bermulut manis..

4) Lelaki yang suka mengusha anda dan rakan sebilik anda secara serentak..semua nak sapu..tamak betol! gelojoh bhai..

5) Lelaki yang sering bertukar2 pasangan couple..sekejap dengan awek ni sekejap ngan awek sana..anda berpotensi besar untuk mengalami kegagalan dalam perhubungan jika bersama lelaki seperti ini..selain tu, dpat mengelakkan dari penyakit berjangkit2..

6) Lelaki yang memegang prinsip asal bergaya biar papa..sila jauhi lelaki seperti ini berikutan anda berkemungkinan menjadi 'along ceti paliang baek' kerana dengan secara pakse tanpa begitu rela untuk meminjamkan duet kepada lelaki seperti ini..

7) Lelaki yang mempunyai sejarah percouplan dengan ex- gf teman rapat beliau..lelaki ini sangat bahaya untuk didekati kerana hubungan persahabatan anda bersama rakan umpama diperjudikan jika anda bercouple dengan lelaki seperti ini..

8) Lelaki yang perasan bagus dan annoyed..cakap tak serupa bikin..biaesenye lelaki macam ni lelaki yang tak cukup inchi..hukhuk

9) Lelaki penggatal..lelaki yang mempunyai hobi menggatal gadis2 even mak cik2 pon boley amat perlu dijauhi..pantang nampak yang seksi. cantek mule lah..sila cepat2 meninggalkan lelaki seperti ini..

10) Lelaki panas baran & kaki pukul..lelaki seperti ini sukar untuk dikenal pasti namun petanda awal boleh dilihat seperti suke mengasari perempuan terutama ketika bergaduh..mereka juga agak kejam sepeti suke menganiyai binatang2 comel seperti kucheng....jika sayang nyawa dan badan, sila tinggalkan segera ye..

Jika anda meminati, diminati atau terminati lelaki2 yang mirip kriteria di atas, fikir 2 kali lah senang..huhu..



Not kaki : man ain't nothing..

0 comments: