BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 20, 2011

Pretty girls don't do this!

Apekah perasan korang apabila korang terpaksa bersekolah pada sabtu?? hari yang boleh dianggap sebagai weekdays untuk korang berehat setelah 5 hari korang belajar dengan kawalan jadual waktu sekolah yang ketat..aku yakin korang confirm2 rase agak berat hati dan menyampah untuk ke sekolah time tu kan..terutama kalau waktu pagi..dan perasan tu lah aku rasai sepanjang 4 bulan dah aku belajar kat russia ni..hanya hari ahad adalah salah satu hari yang boleh dikatakan offical cuti bagi kiteorang..huhh!..tension tension..

Tapi mujur lah aku hanya ade satu kelas pada hari sabtu ni..iaitu kelas histology..tung tang tung tang pegi kelas pastu belajar, aku pon balik lah ke kondominium kami yang tak seberapa ni..ala2 sting garden je lah..haha..sesampai je aku ke bilik, aku terus on kan laptop nih dengan harapan nak on9 fb..nak tengok banyak mana notification..tapi kecewanya aku tengok2 ade 5 je?? huhh..nampak sangat tak femes..aku abaikan je lah perasaan tu..sambil2 duk tengok ape update terkini tetibe terpancul lah sekotak chat ..terkesima aku untuk sesaat dua.." aishh..budak ni lagi?? hadoii..malas la nak layan..." Salam..awk wat ape tuh?"..arghh..camne nak balas ni.." wasalam..x de wat ape2..bru balik kelas nih.." aku enjawab sekilas.." owh..sehat tak hari ni?  dah makan belum? "..alamak die nih..dah la aku tak berapa nak kenal..pastu mengada2 plak.." ok je..:=)", aku balas pendek..die tanya lagi " gambar2 awk cantik lah..mesti beruntung sape yang dapat awk ni kan? "..haaahh..tu dia..ayt seducing agent org laki yang tak leh blah.." ye ke..x dela..bese2 je..pakwe?? ishhh..mane la ade org nak kt sy nih"..aku saje cube merendah2kan diri..hakhak..mamat tu jawab lagi " ye ke?? sy ade nak kt awk.." . pergh!!..gilo punye mamat..gile betol mamat nuh..aku dah start rase rimas, annoying bercampur cuak dah..malas aku layan laki camni..bukan boleh pakai pon..belom sempat die tulis ape2 lagi aku cepat2 balas " eh..gtg lah..ade keje sket lah..chat later lah..ok?? salam ", dengan tegese2 aku click of9..huishh..selamat..ngeri2..diganggu lelaki2 yang gatai macam ni..kut iye pon desperate jangan lah sampai macam tu bang..agak2 lah kan..x gentle langsung..gunekan medium fb untuk mengorat..haishh..tak de class la..klu berani come face to face lah..bagi aku lah lelaki yang penakut je gunekan fb ke chat or ntah2 ape2 lagi untuk mengusha awek2..no confident at all..dah la most of them tu kaki penipu..tak leh caya 100%..setakat  nak hilangkan bosan tu boleh la layan ..tp segala yang diceritakan tu bagi aku macam masuk telinga kanan keluar telinge kiri...dah lali dah dengan peel2 lelaki gatai macam ni..well to all girls out there, dunt get to obses with guys ok..handsome boys are everywhere!




nota kaki : i wish i have a truly secret admire of mine! hekhekhek

0 comments: